våga vara egen-mässa

nästa vecka under fredag och lördag (11-12mars) så kommer det äga rum en mässa
på Elmia i Jönköping för alla oss Uf-företagare, Våga vara egen, heter den.
det ska bli spännande, just nu sitter jag och pillar i lite redigeringsprogram för att
göra upp en liten "bild" av hur min monter kommer att se ut, jag har fått en mittmonter,
vilket betyder att min monter har tre väggar, känns bra!
imorgon ska jag åka till jysk för att inhandla tyg som jag ska klämin monter med,
och jag ska även planera lite mer detaljerat hur själva utsmyckningen av montern ska
se ut, sen är det dessutom dags att börja måla på tygpåsarna så att de är klara för
försäljning lagom till mässan!
har en beställning kvar att göra och sedan är det bara att köra fullt ös med målningen!
ska styla ihop en plansch som jag ska trycka upp också!
dags att det börjar röra lite på sig i det här företaget;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback